
Hukuk Ofis Masraf Yönetim Sistemi
Themis Hukuk Ofis Masraf Yönetim Sistemi ile bilgisayarınızın arızalanması, disk arızaları ve virüs tehditleri gibi bilgilere zarar verebilecek unsurlar
sorun olmaktan çıkıyor.
Program ile büronuzda olmasanız da kolaylıkla bilgilerinize erişim imkanına kavuşursunuz. Adliye de, baro odasın da, veya bir kafede isterseniz seyahatte. İşlemlerinizi bulut teknolojisini kullanarak; bilgisayar, cep telefonu, tablet üzerinden takip edebilirsiniz.
İşlem dekontların da tüm içerikler ayrı ayrı listelenir. Anlık olarak dosya için yapılan tüm harcamalara erişebilirsiniz. Bir kaç saniyede hazırlanan masraf ve cari hesap özet raporları basılı evrak olarak, excel (xlsx) veya pdf formatında rapor alınarak müvekkile gönderilebilir.
Ofisinizin muhasebe hareketlerinde gelirleri, büro giderleri gibi işlemleri program üzerinden izleyebilirsiniz. Hesaplar ile ilgili çeşitli raporlar alabilirsiniz. Avukatlarınız, cari hesaplarını izleyebilir, supervisor içerikleri kontrol edebilir, yöneticiniz tüm personelin cari hesaplarını ve masraf listelerini kontrol edebilir. Müvekkillere değişik formatlarda (iki tarih arası, borçlu/karşı taraf tipi vb. gibi) indeksleme yaparak çeşitli raporlar hazırlayabilirsiniz. İş planlama Ve takibi İle işler unutulmayacak ve zamanı verimli kullanarak zaman tasarrufu yapabilirsiniz.
Tüm Masraf İşlemleri İçin Onay Sistemi
Sair Gider takibi özel bir havuzda ayrıca takip edilerek, herhangi bir mali kaybın önüne geçilmektedir. Tüm masraf ve gelir kayıtları yönetici onayı aldıktan sonra muhasebeleştirilir, yönetici izni olmadan sistem üzerinden hiç bir kayıt için silme işlemi yapılamaz.
Müvekkil için oluşturulan danışmanlık ücret makbuzları, dosyalara yapılan masraflar sistem tarafından takip edilmekte, tahsilatı yapılmamış olan işlemler ayrı bir havuzda bekletilerek unutulması engelenmektedir.
Ofisiniz içinde özel veya genel mesajlaşma ortamı ile sürekli bağlantıda kalabilir, Not Defteri ile yapılacak işlerinizi not
alarak verimliliğinizi arttırabilirsiniz.
İş akış özelliği ile hiç bir şey gözünüzden kaçamaz.
Dosya Depolama ile Dava ve Müvekkil evrakını bulut ortamına taşıyarak, dünyanın her yerinden erişim sağlayabilirsiniz.
Dosyalarınızı kategorilere ve kişilere ayırarak saklayabilir her türlü elektronik platformdan erişip indirebilir veya görüntüleyebilirsiniz
Themis Hukuk Ofis Masraf Yönetim Sistemi; hukuk büronuzun tüm cari işlemleri için kullanabileceğiniz,
pratik kullanıma sahip, kullanım eğitimi ve kurulum gerektirmeyen, kırtasiye giderinizi gerçek anlamda düşüren, internet olan her yerden bilgisayar,
tablet ve cep telefonlarınız ile tüm bilgi ve belgelerinize ulaşarak *
inceleyeceğiniz, iş akışlarını,
takip edebileceğiniz kullanıcı dostu bir programdır.
Müvekkil Masraf Giriş
Müvekkil için yapılan tüm harcamaları detaylı olarak girebilir, bunları yazıcıdan çıkış alabilir veya excel, pdf gibi formatlara çevirebilir, eposta içeriği olarak kullanabilirsiniz. Tüm gelir ve masraf işlemleri yönetici onayına gönderilerek, kontrol aşamasını geçtikten sonra muhasebeleştirilmektedir. Yapılan işlemler onaylandıktan sonra personel tarafından içeriğine müdehale edilememektedir. Cari Hesaplarda Onay Sistemi Sayesine Hatasız İşlemler
Müvekkil Cari
Tüm müvekkilere ait gelir ve giderler hareketleri takip edilmekte olup, eş zamanlı tablolar ve raporlamalar ile görüntülenmektedir. Tüm gelir ve giderler işlemleri online yapıldığı için ve aynı zamanda hiç bir cari hareketi yönetici onayı olmadan sisteme eklenip silinemediği için, hatalı işlem ihtimali de ortadan kaldırılmaktadır.
Avans İşlemleri
Personel ve Müvekkile ait avanslara ait tüm hareketlerin takibi yapılmaktadır, personelin üzerinde bulunan miktar, yapılan harcamalar sonunda müvekkil cari durumu eş zamanlı görülebilir. Tüm giderler eş zamanlı takip edilebilmektedir. Personele ait bütün avans giriş çıkışları, masraf işlemleri raporlanmaktadır. Yönetici dışında hiç bir şekilde işlem içeriğine müdehale edilememektedir.
Raporlar
Personel, Müvekkil, Karşı Taraf/Borçlular için oluşan masraf ve avanslar hareketleri, dosyadan tahsil edilerek müvekkile gönderilen ödemelere ait tüm işlemlerin takibi yapılmaktadır, müvekkilin cari durumunu, nerede olursanız olun cep telefonunuz yanınızda ise eş zamanlı raporlar alabilir, durumu takip edebilir, raporları e posta yolu ile paylaşabilirsiniz., Tüm gelir ve masraf işlemleri yönetici onayına gönderilerek, kontrol aşamasından sonra muhasebeleştirilmektedir.
